הדפסה על קנבס
05 מאי

הדפסה על קנבס – יצירת אומנות שנשארת 

תוכן עניינים

הדפסה על קנבס היא אחת מצורות ההדפסה הוותיקות ביותר. בד הקנבס הינו בד חזק ועמיד ששימש בעבר ליצירת מפרשי ספינות, אך רבים השתמשו בו גם לצרכים אומנותיים.

בעבר, הדפסה על קנבס הייתה נפוצה בעיקר אצל אומנים, אך בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, הדפסה על קנבס נהייתה נפוצה למטרות דקורטיביות ובעלי עסקים החלו להשתמש בה. תמונות המודפסות על בד הקנבס ניתן למצוא במוזיאונים ובתערוכות, אך בשנים האחרונות רבים בוחרים להכניס אותן גם לסלון הביתי – תוספת שללא ספק משדרגת את מראה החלל ומוסיפה גוון אומנותי ומרשים.

הדפסה על קנבס – חדות ועומק בלחיצת כפתור

בעקבות השתכללות מכונות ההדפסה, בתי הדפוס עברו לעבוד בשיטה חדשה והיא- ההדפסה הדיגיטאלית. הדפסת תמונות וציורים על גבי הקנבס היא כה מהירה ופשוטה הודות לטכנולוגיית זו. 

נסביר על השיטה עבור מי שלא מכיר- הדפסה דיגיטאלית הינה שיטת הדפסה שפותחה בשנים האחרונות, הלוקחת תמונה דיגיטאלית, והופכת אותה ליצירת אומנות על גבי בד הקנבס. התוצאה המתקבלת היא מרשימה במיוחד – הדפסה שדומה באיכותה לצילום אמתי, בחדות גבוהה וברזולוציה מדהימה. באתר האינטרנט של בית הדפוס תוכלו להזמין הדפסה מקצועית על גבי בד הקנבס תוך דקות ספורות. התהליך הינו פשוט וקל:

  1. היכנסו לאתר האינטרנט של בית הדפוס בירושלים
  2. העלו לממשק הממוחשב קובץ מוכן המכיל את התמונה אותה תרצו להדפיס.

בית הדפוס יקבל את התמונה ששלחתם וידפיס אותה במקצועיות על גבי הבד. התמונה המתקבלת תרשים אתכם ללא כל ספק.

מחפשים מתנה? מה דעתכם על קנבס?

יש המעדיפים לרכוש תמונה המודפסת על גבי בד הקנבס לצרכי נוי, אך יש כאלה המזמינים הדפסה מיוחדת כמתנה עבור בני משפחה או יקיריהם. אין אדם שלא יביע התלהבות בראותו תמונה ענקית הנראית כיצירת אומנות. התמונות הנפוצות ביותר להדפסה על הקנבס הן תמונות נוף, אך ניתן להדפיס גם תמונות משפחתיות של רגעים בלתי נשכחים.

פרט לחדות הגבוהה ולרמת הדיוק המעולה, הדפסה על קנבס מכילה יתרון משמעותי עבור החסכנים בינינו. תמונות המודפסות על קנבס אינן זקוקות למסגרת, וניתן להשתמש בהן כמות שהן. בד הקנבס התלוי על הקיר מעניק מראה מרשים לחלל החדר, והתמונה יכולה להישמר לאורך שנים.

דילוג לתוכן