ב"דפוס שלום עליכם": העבודה מקצועית, השירות אדיב והמחיר אטרקטיבי!

תוכן עניינים

הדפסת פנקסי חשבונות וקבלות הם שירות שמעניקים בתי דפוס בירושלים, ובמקומות נוספים, לעצמאיים ולעסקים קטנים עד בינוניים. 

החוק מחייב כל בעל עסק לנהל את ספרי החשבונות בהתאם לתקנות מס הכנסה, ופנקסי הקבלות והחשבוניות הם הבסיס להתנהלות שבין הלקוח לבין שלטונות המס. הדפסת חשבוניות וקבלות בבית דפוס בירושלים זהו פתרון פשוט, נוח וזול המתאים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. 

ב"דפוס "שלום עליכם" הדפסת פנקסי חשבונות וקבלות הן חלק מהשירותים שמעניק בית הדפוס לבעלי העסקים ולבעלי מקצועות חופשיים. אנו מבצעים הדפסת פנקסי חשבוניות וקבלות בהתאם לתקן המחייב בציון כל הפרטים והסעיפים הנדרשים כמו פרטי הלקוח, ציון סעיפי הרכישה, תאריך הרכישה, סכום העסקה, פירוט המספר הסידורי של החשבונית ועוד.  

הדפסת פנקסי חשבוניות וקבלות – מושגים שחשוב להכיר 

חשבונית מס –  החוק מחייב להנפיק חשבונית מס בכל מכירה, שירות או עסקה שבוצעה, כולל עסקאות נדל"ן. חשבונית המס זהו מסמך רשמי ומוכר המוכיח כי אכן בוצעה עסקה, ולכן את חשבונית המס חשבונית מנפיקים ללקוח בעת סגירת העסקה. חשבונית המס מאפשרת ללקוח להזדכות על החזר המע"מ משלטונות המס בגובה הסכום ששולם בעת ביצוע העסקה.

 קבלות הן מסמך שאותו מוציאים ללקוח בעת קבלת התשלום. ברוב המקרים פנקסי הקבלות משמשים את העוסק הפטור שאינו רשאי להנפיק חשבונית מס ולגבות מע"מ.

חשבונית עסקה – היא חשבונית שמטרתה להוכיח כי בוצעה עסקה. חשבונית עסקה אינה משמשת לניכוי מס או לקיזוז המע"מ. החשבונית מתאימה גם לעוסק הפטור אשר אינו גובה מע"מ וגם לעוסק  המורשה.  

חשבונית עסקה באה להקל על עסקים רבים הגובים את התשלום לאחר תקופה, כמו שוטף פלוס שלושים או שוטף פלוס שישים. בעת סגירת העסקה יכולים בעלי העסקים להוציא חשבונית עסקה ורק עם קבלת התשלום להוציא חשבונית מס. בדרך זו הם לא יידרשו לשלם את תשלומי המע"מ לפני קבלת התשלום כמו שהיה קורה אילו היו מנפיקים חשבונית מס.   

עומדים להדפיס פנקסי חשבוניות וקבלות – 6 דברים שחשוב לדעת!

רשויות המס דורשות למספר את החשבוניות או הקבלות במספור רץ כדי למנוע אפשרות שבה יונפקו מספר קבלות עם אותו המספר, אפשרות אשר תפגע ביכולת המעקב אחרי החשבוניות או הקבלות. לכן כאשר אתם מגיעים אל בית הדפוס חשוב לזכור את המספר מההזמנה האחרונה כדי לשמור על הסדר הרץ.

פנקסי הקבלות או החשבוניות צריכות להכיל מקור + העתק או שני העתקים. בפנקסי חשבוניות עסקה, פנקסים שאינם משמשים לדיווח לרשויות המס, נוהגים להדפיס פנקסים עם מקור ועותק אחד. בפנקסי חשבוניות המס או הקבלות המשמשים לדיווח לרשויות המס יש להדפיס מקור, שיינתן ללקוח, ושני העתקים, העתק לרשויות המס והעתק לשמירה אצל בעל העסק לצורך מעקב.

חשבונית מס תקינה או קבלה חייבת לכלול את הפרטים הבאים:

  • פרטים מלאים של כותב החשבונית כמו כתובת העסק, מספר טלפון ומספר העוסק המורשה במע"מ או מספר ח.פ ומספר עוסק פטור,
  • על כל חשבונית להציג את המספר הסידורי הרץ,
  • יש לציין את התאריך שבו בוצעה העסקה או גם את תאריך הפקת החשבוניות,
  • פרטים מלאים של הקונה או של מקבל השירות,
  • תיאור השירות או תיאור המוצר הנמכר,
  • סכום העסקה בשקלים כולל מע"מ. ברוב החשבוניות סכום העסקה מפורט בשלוש צורות, הסכום ללא מע"מ, סכום המע"מ והסכום הכללי לתשלום כולל המע"מ.
  • חתימה של מוציא החשבונית או של בא כוחו.

כאשר מבצעים עסקאות במטבע זר, אפשר להנפיק חשבונית מס באנגלית או בכל שפה אחרת, אך בהתאם להוראות החוק את סכום החיוב יש לנקוב בשקלים.

החוק לא מחייב גודל אחיד של פנקסי קבלות וחשבוניות. אך אם הלקוחות שלך הם לקוחות מהמגזר העסקי כדאי להשתמש בחשבונית גדולה ומרשימה שבה יהיה מספיק מקום לתיאור פרטי העסקה. אם אין לכם צורך ברישום של פירוט רב על גבי החשבונית, אתם יכולים להשתמש בחשבוניות וקבלות קטנות יותר.

את חשבוניות המס והקבלות, בדומה למוצרי נייר נוספים, תוכלו להפוך לסוכן שיווק סמוי כדי למתג ולשווק את בית העסק. לצורך כך חשוב להדפיס את הלוגו של בית העסק בראש העמוד ולהדגיש את פרטי ההתקשרות כמו כתובת של בית העסק, מספרי טלפונים להתקשרות, כתובת מייל וכתובת של אתר האינטרנט נוסף על הפרטים הטכניים המחויבים בהתאם לחוק.

למה גם לכם כדאי להדפיס פנקסי קבלות וחשבוניות מס בדפוס "שלום עליכם"?

דפוס "שלום עליכם" הוא בית דפוס ותיק בירושלים הפועל בהצלחה למעלה מעשרים וחמש שנים.

אם אתם פועלים באזור ירושלים והסביבה, חשוב מאוד לבחור בית דפוס הפועל בקרבה גיאוגרפית אליכם כדי לחסוך זמן יקר בנסיעה אל בית הדפוס ובחזרה ממנו. יחד עם זאת חשוב לציין כי דפוס "שלום עליכם" מספק שירותים בכל רבי הארץ, למעט אילת. תוכלו ליצור אתנו קשר באמצעיות דואר אלקטרוני, שיחת טלפון ועוד ואנו נבצע את העבודה בהתאם להוראות שלכם. את ההדפסות תוכלו לקבל דרך הדואר או באמצעות שליח.

אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מבצעים הדפסות איכותיות בעיצובים מגוונים ומציעים שירות מקצועי, אמין ואדיב. אנו נדע לייעץ לכם על סוג הנייר המתאים, על הגודל המתאים לחשבונית או לקבלה, על גודל ועיצוב הגופנים ועוד, בהתאם לצרכים העסקיים  הייחודיים שלכם.

אנו מספקים את העבודה במהירות ובזמן התראה קצר. כל החשבוניות והקבלות מודפסות על ניירות כימיים איכותיים המאפשרים העתקה מלאה של כל הפרטים המופיעים בחשבונית המקור.

שוקלים לפתוח עסק, צרו קשר והצטיידו בפנקסי חשבוניות וקבלות איכותיים ונוחים לשימוש, יש לכם כבר עסק ואתם צריכים מלאי חדש של פנקסי חשבוניות וקבלות, אצלנו תמצאו את הפנקסים האיכותיים ביותר ובמחירים אטרקטיביים!

שאלות ותשובות

איזה סוג פנקס אני צריך לעסק שלי?

אם אתה עוסק פטור, אתה צריך פנקסי קבלות או חשבונית עסקה. אם אתה עוסק מורשה אתה צריך חשבונית מס או גם חשבונית עסקה בהתאם לצרכים ולתנאים האינדיבידואליים של כל בית עסק או נותן שירות.

לאיזה צרכים משמשים אותי פנקסי החשבוניות והקבלות?

ראשית, החוק מחייב בעלי עסקים ונותני שירותים להנפיק חשבוניות מס או קבלות  בהתאם לסטטוס שלהם ברשויות המע"מ כדי לעקוב אחרי הכנסות שלהם. ובנוסף, פנקסי החשבוניות והקבלות יכולים לשמש גם ככלי למיתוג בית העסק ולקידום המכירות. אנו בדפוס "שלום עליכם" נדע לעצב כל פנקס קבלות וחשבוניות בצורה מרשימה שתמתג ותקדם את המכירות שלכם.

יש בתי דפוס רבים בירושלים, למה לבחור בבית הדפוס "שלום עליכם"?

 בית הדפוס "שלום עליכם" הוא בית דפוס בירושלים שצבר ניסיון מקצועי, ידע ומוניטין רב שנים. במשך למעלה מעשרים וחמש שנים הענקנו שירות אדיב ומוצרים איכותיים לאינספור בעלי עסקים בירושלים ובכל רחבי הארץ, למעט אילת. צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים של דפוס "שלום עליכם".