הקדמה

תוכן עניינים

בית הדפוס "שלום עליכם" בירושלים מציע שירותי הדפסה מגוונים לעורכי דין. בית הדפוס  בהנהלתו של שלום בן שימול מתמחה בייצור כל מוצרי הדפוס לעורכי הדין החל מהשלב הרעיוני ועד לביצוע הסופי.

בית הדפוס "שלום עליכם" נמצא במיקום אטרקטיבי, במרכז העיר ירושלים, הוא צבר מיומנות, ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים ומוניטין רב. הודות לאיכות העבודה ללא פשרות, לעמידה בלוח הזמנים ולשירות האדיב, שמו של בית הדפוס עובר מפה לאוזן ואינספור עורכי דין בירושלים, ובכל הארץ, נעזרים בשירותי ההדפסה המקצועיים שלנו.

 שירותי הדפסה לעורכי  דין – כל השירותים תחת קורת גג אחת

  • הדפסה של ניירת משרדית – הדפסה של דפים הנושאים את שם המשרד, את שם עורך הדין, את הלוגו ופרטים נוספים, פנקסי חשבוניות וקבלות בגדלים שונים, מעטפות ממותגות, כרטיסי ביקור מעוצבים ויוקרתיים ועוד.
  • צילום, סריקה והדפסה של כתבי תביעה, תצהירים ופסקי דין.
  • הדפסה וכריכה של חוברות המוגשות לבית המשפט.
  • הדפסה של ספרים וחוברות בנושאים משפטיים.
  • קלסרים, פולדרים מעוצבים ודגלונים.
  • שלטים – שלטים למשרד, לתיבות הדואר ושלטי הכוונה.

שירותי הדפסה לעורכי דין – מבט קצר אל סוגי הנייר השונים

 נייר נטול עץ הוא נייר המכיל חמישה אחוז עץ ותשעים וחמישה אחוז חומר מקשר. ניירות אלו משמשים לנייר משרדי, לחוברות ולהדפסה במדפסת הביתית. 

 נייר כימי זהו נייר העתקה המאפשר להעתיק מסמכים באופן קל, ולכן הוא משמש להדפסת פנקסי חשבוניות וקבלות.

נייר כרומו מבריק הוא נייר העשוי מנייר נטול עץ המצופה בלכה מבריקה.

 נייר כרומו מט הוא כמו נייר הכרומו המבריק, אך הוא פחות מבריק.

נייר עם טקסטורה הוא הנייר היקר ביותר מבין כל סוגי הניירות, הוא איכותי יותר ויש עליו דוגמה עדינה. 

צוות העובדים בבית הדפוס "שלום עליכם" מציע ללקוחותיו את כל סוגי הנייר השונים. נשמח לייעץ ולעזור בבחירת הנייר המתאים לכל סוג של הדפסה.

 

אינספור עורך דין נהנים מהשירותים של דפוס "שלום עליכם", הצטרפו גם אתם אליהם!

איכות – כל ההדפסות מתבצעות באיכות גבוהה וברמת גימור ללא פשרות, על נייר איכותי, נייר רגיל או כרומו, בשחור לבן או בדיו צבעוני.

מקצועיות – צוות העובדים מתעדכן בכל שיטות הדפוס ובטכנולוגיות החדישות יותר. אנו מצוידים בציוד חדיש ואיכותי כדי לספק מוצר מושלם ואטרקטיבי המכבד את המקצוע ואת עורך הדין.

מהירות – אנו מבטיחים שירות מהיר. הודות למכונות החדשניות והמהירות תוכלו לקבל את תוצרי הדפוס בפרק זמן קצר ביותר.

 עיצוב – בדפוס "שלום עליכם" תמצאו מעצבים מיומנים ומקצועיים שיתנו לכל עבודות הדפוס מענה עיצובי מקצועי, יוקרתי ומרשים.

 יחס אישי – אני מעניקים לכל לקוח עבודה מקצועית, יחס אישי, שירות יעיל ומהיר ומחירים אטרקטיביים.

 

איך לבחור בית דפוס המעניק שירותי דפוס לעורכי דין?

טכנולוגיה – בית דפוס בירושלים המעוניין להעניק שירותי הדפסה לעורכי דין חייב להיות מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לספק מוצרים איכותיים. שימוש בציוד מיושן ובטכנולוגיות לא עדכניות, לא תביא להדפסה של מוצרים איכותיים ותפגע ביוקרה של עורך הדין.

 בדקו איזה שירותים מציע בית הדפוס והאם הוא נותן מענה לכל שירותי הדפוס שאליהם אתם נדרשים. כדאי לבחור בבית דפוס המעניק את כל השירותים תחת קורת גג אחת. היום, לדוגמה, תידרשו להדפסה של פנקסי חשבוניות ומחר תידרשו להדפסה של ספרים וחוברות בנושאים מקצועיים. בחירה של בית הדפוס היא אינה בחירה חד פעמית, ורק בית דפוס המעניק את כל השירותים ישמש וילווה אתכם לאורך תקופה ארוכה.

חשוב לבחור ניירת מתאימה. בתי דפוס בירושלים עושים שימוש בסוגים שונים של ניירות. יש ניירות עבים, יש ניירות דקים, יש ניירות מבריק ויש נייר מט ועוד. לכן חשוב לבחור בבית דפוס שיציג בפניכם מבחר גדול של סוגי ניירות וידע לייעץ בבחירת של סוג הנייר המתאים לכל מוצר.

אם אתם מעוניינים להדפיס ספרים או חוברות בנושאים משפטיים חשוב לבחור בבית דפוס המתמחה בהדפסה של ספרים וחוברות. הדפסת ספרים היא עבודה מורכבת הדורשת מקצועיות וידע רב כמו בחירת גיליון הנייר, התאמת הצבעים, העמדה נכונה ועיצוב מרשים. חשוב להשקיע מחשבה גם בכריכה,  בסוג הכריכה, בעיצוב הכריכה ועוד. זכרו, כריכה מעוצבת ונאה תורמת למראה הסופי של הספר או החוברת.

חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים – לעתים תופתעו מפער המחירים בין הרבה בתי דפוס בירושלים, אך תמיד חשוב לזכור כי המחיר אינו הפרמטר העיקרי בבחירת בית הדפוס, אלא השירות, המקצועיות ואיכות ההדפסה. חשוב לזכור כי הצעת המחיר צריכה להיות תואמת את היקף העבודה, את טכניקת ההדפסה, את העובי ואת סוג הנייר ומאפיינים נוספים.

בררו האם תוכלו לקבל עזרה גם בעיצוב המוצר. מומלץ לפנות אל בית דפוס המעניק גם שירותי עיצוב מקצועיים. לעיצוב המוצר יש השפעה  גדולה על הנראות שלו, על האיכות שלו ועל היוקרה. ושימו לב, שירותי עיצוב המוצר שתקבלו בבית הדפוס זולים בהרבה משירותים מקצועיים של מעצב מקצועי, ולעתים הם אפילו נכללים במחיר ההדפסה.

בחרו בית דפוס אשר יוכל להתאים את עצמו אל לוח הזמנים שלכם –  בררו מהו לוח הזמנים של העבודות בבית הדפוס והאם הוא מתאים לצרכים שלכם. לא אחת, עורכי הדין זקוקים להדפסות מהירות, בדקו האם בית הדפוס יוכל לתת לכם מענה בהתראה קצרה.

 המלצות וחוות דעת הן כלי עוצמתי לבחירה מוצלחת של בית הדפוס. בקשו לראות תיק ועבודות והמלצות של משרדי עורכי דין שעבדו עם בית הדפוס והיו מרוצים. באתרי האינטרנט, בפורומים מקצועיים וברשתות החברתיות תוכלו לדלות מידע על בתי דפוס מומלצים. אם מצאתם חוות דעת שליליות, בחרו בבית דפוס אחר.

מחפשים בית דפוס מקצועי העונה על כל הדרישות, מצאתם! צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות.

שאלות ותשובות

מהם שירותי ההדפסה שאתם מציעים לעורכי הדין?

בית הדפוס "שלום עליכם" מציע לעורכי דין את כל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת. אני מציעים הדפסה מקצועית של הניירת המשרדית, כרטיסי ביקור, הדפסה של ספרים וחוברות בנושאים משפטיים, הדפסה של חוברות המוגשות לבית המשפט, צילום, סריקה והדפסה של פסקי דין ועוד.

איך אדע באיזה סוג נייר לבחור לעבודות ההדפסה השונות?

אנו בבית הדפוס "שלום עליכם" מחזיקים את כל סוגי הניירות. אנו נדע לייעץ לכל לקוח ולכל עורך דין בבחירה נכונה של סוג הנייר המתאים כדי שהמוצר הסופי יכבד את המקצוע ואת בעל המקצוע.

ערכתי בירור על בתי דפוס בירושלים וגיליתי פער מחירים משמעותי. איך אדע שאיני משלם מחיר יקר מדי?

את השוואת המחירים חשוב לעשות על בסיס נתונים שווים כמו היקף העבודה, שיטת ההדפסה, איכות חומרי הגלם, איכות צבעי הדיו, ולבדוק הם עיצוב המוצר כלול במחיר.

נכון, לעתים יש פער מחירים, אך חשוב לזכור כי מחיר נמוך מדי עלול לאותת על בית דפוס המחזיק ציוד מיושן ועל עבודה לא מקצועית