כשבית דפוס ובעלי עסקים נפגשים
16 ספט

מוצרי דפוס – כלי עוצמתי לשיווק ומיתוג של בעלי עסקים

תוכן עניינים

גם בעידן האינטרנט, לבתי בדפוס יש תפקיד חשוב בקידום ובשיווק של בתי העסקים. כל בית עסק צריך מסמכים ושונים וכל בית עסק יכול להפוך את מוצרי הדפוס לסוכני השיווק שלו. אם יש לכם בית עסק כדאי לכם ליצור קשר עם דפוס שלום עליכם, אנו מתמחים בכל מוצרי הדפוס שעסקים צריכים החל מכרטיסי ביקור, חשבוניות, ניירת ממותגת, קטלוגים, פלאיירים ועוד.

אם אתם מחפשים דרכים מקוריות ויצירתיות לשווק את העסק שלכם ובעלויות זולות בהרבה מאמצעי פרסום דיגיטאליים ועוד, אם אתם רוצים לפרוץ גבולות ולקדם את העסק שלכם, אתם צריכים להעניק חשיבות לכל מוצרי הנייר הקטנים שישווקו אתכם בכל שעה, בכל יום, עשרים וארבע שעות ביממה.

צרו קשר עם דפוס "שלום עליכם" – אנחנו נדפיס לכם את המוצרים ואתם תכפילו את המכירות!

איך תוכלו להפוך את מוצרי הדפוס לסוכני השיווק?

כל בית עסק יכול לעשות שימוש בניירת המשרדית כדי למתג את בית העסק שלו. כל מסמך שיצא מבית העסק ועליו יתנוסס הלוגו, הסלוגן ופרטי יצירת הקשר, יהיה סוכן השיווק שלכם וימקם אתכם במגרש של הגדולים בלי להשקיע סכומי כסף גבוהים בתקציב הפרסום.

כאשר הניירת הממותגת מגיעה אל הלקוחות שלכם הם ישמרו את שם העסק שלכם בתודעה שלהם. כאשר הם יידרשו למוצר שלכם, בית העסק שלכם מיד יקפוץ בזיכרון ומכאן הדרך להזמנת המוצר שבו אתם מתמחים קצרה.

כאשר אתם מדפיסים את הלוגו על הניירת המשרדית, זה משדר רושם של בית עסק רציני, מכובד ויוקרתי. ככל שאיכות ההדפסה של הלוגו ושל מוצרי הנייר תהיה גבוהה יותר, כך תמתגו את עצמכם כבית עסק יוקרתי, איכותי ומוביל. מחקר חשוב שנערך בתחום מלמד כי האיכות, הרמה והיוקרה של בית העסק משפיעים על ההחלטות של הצרכן, ולכן כדאי גם לכם להשקיע בהדפסה איכותית המשדרת יוקרה ורצינות.

כרטיסי ביקור הם הפנים של בית העסק שלכם. כל שיחה בין לקוח פוטנציאלי, או אפילו כל אדם, לבין בעל עסק מסתיימת בהחלפת כרטיסי ביקור, ואם כרטיס הביקור שלכם יהיה מעניין ויצירתי, אם הוא ישדר איכות ויוקרה, הוא ייצור רושם שבמקרים רבים יניע לביצוע עסקה.

פלאיירים הם דרך מצוינת לפרסום מקומי. את הפלאיירים אפשר לחלק בתיבות הדואר בשכונה או בעיר שבה העסק שלכם פועל, וכך בדרך זולה בהרבה, יחסית לאמצעי שיווק אחרים, תוכלו להעביר את המסרים השיווקיים שלכם, לשכנע ולרכוש לקוחות חדשים. כדי שהקמפיין יצליח אתם חייבים להדפיס פלאיירים מעניינים, בגופנים ברורים ובעיצוב גראפי מושך.

בתי דפוס מדפיסים עבור בעלי העסקים מתנות ממותגות וייחודיות שהם מעניקים ללקוחות שלהם. לפני ראש השנה, למשל, תוכלו להדפיס לוחות שנה בשילוב תמונות של המוצרים שלכם, לפני פסח תוכלו לחלק אגדות של פסח, תוכלו לחלק מחברות, פנקסים, פולדרים ממותגים, ארגונית ממותגת לשולחן ועוד.

הדפסת קטלוגים – ככל שהקטלוגים שלכם יהיו מעוצבים ויפים, כך הם יצליחו יותר להניע את המכירות. קטלוגים, הם כלי שיווקי חשוב ומומלץ בכל פגישה פרונטלית עם לקוחות, במשרד, בכנסים, בימי עיון ועוד.

מתקני התצוגה יעזרו לכם להגדיל את המכירות ויפנו למגוון גדול של לקוחות פוטנציאלים. באמצעות מתקני תצוגה והצבתם בחנויות, בירידים, בכנסים ועוד תוכלו להציג בדרך בולטת, משכנעת ומקורית את המוצרים שלהם ואת התועלות שלהם. אחד מדרכי השיווק הפופולאריות הוא שיווק דרך העיניים, כאשר מתקני התצוגה יציגו ללקוח מוצרים בדרך מזמינה ועם הדפס מושך, למרות שהוא לא חשב מראש לקנות אותם, הוא ימצא את עצמו מוסיף את המוצר אל עגלת הקניות או מחפש אותו.

בדפוס "שלום עליכם" מדפיסים שלטים. אצלנו תוכלו למצוא שלטי הכוונה, שילוט למשרדים, שלטים פרסומיים , רולאפ, שמשונית ועוד.

השמשונית היא כלי שיווק מצוין המשמשת לשלטי חוצות, לכרזות, לתצוגות חוץ, לשלטי הכוונה ועוד. הודות למחיר הזול יחסית של השמשוניות ולעובדה שהן מחזיקות מעמד זמן רב, השמשונית היא כלי שיווק שכדאי להשקיע בו. חשוב להדפיס את השמשונית בבית דפוס המתמחה בהדפסת שמשונית ושלטים ואשר מציע גם שירותי גרפיקה ועיצוב בהתאם לאופי של העסק שלכם.

איכות ההדפסה היא המפתח להצלחה!

כאשר אתם בוחרים בית דפוס להדפסת מוצרים לעסק שלכם, עליכם לבחון מספר גורמים:

איכות ההדפסה. כדי לשדר  יוקרה ואמינות וליצור רושם ראשוני על הלקוח הפוטנציאלי  חשוב שמוצרי הדפוס שלכם יודפסו באיכות הגבוהה ביותר. אנחנו בבית הדפוס "שלום עליכם" משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובשיטות הדפוס העדכניות ביותר המאפשרות לנו להדפיס ולייצר מוצרי דפוס ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר.

עמידה בלוחות זמנים –  בעולם העסקים זמן שווה כסף!  ככל שהמוצרים שאתם מזמינים יהיו מוכנים מהר יותר, כך תוכלו להתחיל מהר יותר בפעילות שיווקית.

מחיר – המחיר הוא שיקול חשוב בבחירה, אך לא מומלץ להתפתות להצעות מחיר זולות מדי. לא אחת, הצעת מחיר זולה עלולה לאותת על בית עסק חובבני ועל הדפסה פחות מקצועית עד לרשלנית כמו בכל תחום אחר, גם בתחום הדפוס לפעמים שווה לשלם קצת יותר ולקבל מוצרים מעולים שיקדמו את העסקים שלכם.

בדפוס "שלום עליכם" מלווים כל לקוח באופן אישי החל מהשלב הראשון, שלב הרעיון, ועד למוצר המוגמר. אנו מעסיקים מעצבים גראפיים מכשירים ויצירתיים שידעו לעצב כל מוצר ברמה העיצובית הגבוהה ביותר כדי להעניק לכל מוצר דגש אסתטי ואיכותי במטרה למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ולמתג את בית העסק שלכם.

זכרו: מוצרי דפוס הם חלון הראווה שלכם. אנו בדפוס "שלום עליכם" מספקים שירותי דפוס מקצועיים לאינספור חברות ובעלי עסקים , קטנים, בינוניים וגדולים. צברנו מוניטין רב ונעשה את הכול כדי לשמור עליו!

מוגש באדיבות בית דפוס שלום עליכם ירושלים

שאלות ותשובות

איך מוצרי הדפוס יכולים לקדם בתי עסקים?

מוצרי הדפוס הם סוכני השיווק שלכם, אך בעלויות זולות בהרבה. אם תדפיסו את הלוגו, את הסלוגן ואת פרטי העסק שלכם על כל מוצרי הנייר, הם ייטמעו בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים וכשהם יידרשו למוצר שאותו אתם משווקים, הם יפנו אליכם. "סוכני השיווק" של עולם הדפוס הם רבים, כרטיסי ביקור, פלאיירים, מתקני תצוגה, קטלוגים, שלטים ועוד.

איזה מוצרי דפוס אתם מציעים?

בית הדפוס "שלום עליכם" מציע את כל מוצרי הדפוס, החל מהדפסת ספרים, חוברות וקטלוגים ועד למוצרי הדפוס הקטנים כמו הדפסת חשבוניות, כרטיסי ביקור, פלאיירים ועוד. בבית הדפוס "שלום עליכם" מתמחים גם בהדפסת שלטים, הדפסת רול אפ, שמשונית, מתקני תצוגה ועוד. 

למה כדאי לבחור בבית הדפוס "שלום עליכם"?

בית הדפוס "שלום עליכם" נמצא במרכז העיר ירושלים והוא פועל כבר למעלה משני עשורים. בית הדפוס מציע את כל שירותי הדפוס, החל מהשלב הרעיוני ועד לשלב העיצוב הסופי, תחת קורת גג אחת. אנו באים לקראת הלקוחות שלנו, מלווים כל לקוח באופן אישי ומציעים מחירים אטרקטיביים ואיכות גבוהה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן