05 נוב

הדפסה על קנבס בירושלים והסביבה

תוכן עניינים

בד הקנבס הינו בד איכותי ששימש בעבר ליצירת אוהלים ומפרשים. כיום, אנשים מנצלים את בד הקנבס להדפסת תמונות מרהיבות באמצעות טכנולוגיית הדפסה דיגיטאלית הקיימת בבתי הדפוס. הדפסה על קנבס עם הדפסה דיגיטאלית, הופכת כל תמונה רגילה ליצירת אומנות בבית או במשרד. הייחודיות של הדפסה מסוג זה הוא ביופי שלה. כל אדם שצופה בתמונה המודפסת על גבי בד הקנבס, מתקשה להאמין שמדובר בהדפסה ולא בתמונה ממש.  

תמונות הקנבס המודפסות במדפסות דיגיטאליות איכותיות מסוגלות להדפיס כל תמונה ברמת דיוק צבעים נפלאה ובחדות ברמה שלא הכרתם!

יתרונות הדפסה על קנבס

כאמור, היתרון המרכזי בהדפסה על  גבי בד הקנבס הוא איכות התמונה שמתקבלת בסוף ההדפסה. הדפסה על קנבס הופכת כל תמונה פשוטה לתמונה אומנותית, הדומה לתמונות הנמצאות בגלריות אומנות ברחבי העולם.

כשאתם מדפיסים על בד הקנבס, אינכם צריכים לחפש אחר מסגרת לתמונה. לתמונות המודפסות על גבי קנבס משקל נמוך, וניתן לתלותן כמות שהן, ישירות על הקיר. הדפסה על קנבס מתאימה כמות שהיא לכל אחד מחדרי הבית או המשרד והיא מעטרת את הקיר בסגנון אומנותי שלא רואים כל יום.

מתנה נפלאה לחג או לאירוע

תמונה המודפסת על גבי קנבס, היא מתנה מושלמת עבור כל אירוע או חג. אם מתחשק לכם להעניק מתנה ייחודית ומרגשת לקרובי משפחה או חברים , תמונה המודפסת על גבי קנבס היא מתנה שעונה על כל הקריטריונים. התמונות הפופולאריות להדפסה על גבי בד הקנבס הן תמונות נוף או תמונות טבע, אך תוכלו לשבץ גם תמונות משפחתיות או יצירות אומנות. אין זה משנה איזו תמונה תבחרו – המראה שלה על הקנבס יהיה מדהים בכל מקרה.

חולמים? בית הדפוס יהפוך את החלום למציאות!

בית הדפוס יעזור לכם להנציח את התמונות האהובות עליכם על גבי בד הקנבס באופן שלא תוכלו להפסיק להתבונן בהן. הדפסה על קנבס בבתי הדפוס מתבצעת באופן פשוט ביותר-

כל שעליכם לעשות הוא לשלוח את התמונה לבית הדפוס בתור קובץ. בית הדפוס יבדוק את איכות התמונה ויתאים אותה לבד הקנבס, כך שהמוצר שתקבלו יהיה מוכן לתליה על הקיר.

דילוג לתוכן