הדפסת הזמנות לחתונה
09 נוב

הזמנות לחתונה בירושלים והסביבה

תוכן עניינים

לאחר שהודעתם לקרובי המשפחה שלכם על כוונתכם להתחתן, אחת ההכנות המרגשות ביותר היא בחירת ההזמנות לחתונה. אם פעם כדי לעצב הזמנות מקוריות היה עלינו להגיע לבית הדפוס ולהתייעץ עם מעצב גרפי, כיום- כל אחד יכול לעצב בעצמו הזמנה מקורית ומפתיעה. ההזמנות של היום לא מפסיקות לחדש ולהפתיע- תוכלו להיתקל בהזמנות מאוירות, הזמנות הומוריסטיות, הזמנות בצורת דף פייסבוק או קבוצת כדורגל ועוד ועוד. באופן לא מודע, קובעות ההזמנות הנשלחות אל האורחים את  אופי האירוע וסגנונו. 

היזכרו בפעם האחרונה בה קיבלתם הזמנה לחתונה. במקרה בו ההזמנה נשאה אופי קליל ומסקרן ייתכן שבסתר ליבכם רציתם להגיע לאירוע ולהתרשם מאופיו האמתי. מסיבה זו, רצוי שעיצוב ההזמנות לחתונה יהיה אטרקטיבי ומפתיע, באופן שידרבן את האורחים לקחת חלק באירוע.

כיצד לייעל את בחירת ההזמנות?

זוגות רבים מתלבטים באשר לסגנון ועיצוב ההזמנה לחתונה. האפשרות האידיאלית היא עיצוב באמצעות בית דפוס מקצועי, אך ניתן גם לעצב הזמנה בהתאמה אישית דרך האינטרנט. בכל אופן, לפני שאתם מתחילים לעצב את ההזמנה מומלץ לקרוא את הטיפים הבאים:

  • הכינו מראש את המלל שיהיה רשום על גבי ההזמנה. המלל כולל פרטים בסיסיים שהם חלק מכל הזמנה כגון תאריכים, מיקום האולם, פרטים ליצירת קשר וכיו"ב.
  • כחודש וחצי לפני מועד החתונה התחילו לחשוב על נושא ההזמנה. באופן כזה תמנעו לחץ מיותר שמתעורר כשעושים דברים "ברגע האחרון".
  • ישנם עיצובים רבים להזמנות, וכדי למצוא את העיצוב המתאים לסגנונכם ולאופי האירוע יש להשקיע מחשבה. מומלץ לבחון עיצובים שונים של הזמנות לחתונה (ניתן למצוא באינטרנט) ולהשוות ביניהם. 
  • ההחלטה בנוגע לבחירת הזמנות לחתונה אינה נחלתו של בן זוג אחד בלבד, אלא מדובר בהחלטה משותפת של שני בני הזוג. התייעצו זה עם זה באשר לסגנון ההזמנה ההולם את טעמכם האישי. אחרי הכול, בחירת ההזמנה לחתונה היא אחת ההחלטות המשותפות הראשונות שלכם…

לסיכום,

הכנת הזמנות לחתונה הינה צעד מהנה ומרגש בדרך לחיים המשותפים שלכם בתור זוג. עם זאת, יש להשקיע מחשבה בסגנון ואופי ההזמנה כדי שתתאים לצרכים של שני בני הזוג.

דילוג לתוכן