הדפסת ברכונים לשבת וחגים
06 יול

כל  בעל אירוע חולם להפיק אירוע בלתי נשכח, אבל אם אתם באמת רוצים שהאורחים שלכם לא ישכחו את האירוע שלכם, תנו לו ברכון כמזכרת מהאירוע. בכל פעם שהם ישתמשו בברכון שהענקתם להם, הוא ייזכרו באירוע שלכם ולא ישכחו אותו.

אנו בדפוס "שלום עליכם" נשמח להדפיס לכם ברכונים בכל גודל, בכל סוג כריכה שתבקשו ובעיצוב יוקרתי, מיוחד ומרשים. ברכונים לשבת ולאירועים זוהי אולי תוספת קטנה לאירוע, אך היא מוסיפה כל כך הרבה..

הדפסת ברכונים לשבת ואירועים – מבט קצר על סוגי הברכונים

ברכונים מתקפלים אלו ברכונים המתקפלים לשניים עד ארבעה כנפיים, בדרך כלל. אלו הם הברכונים הנפוצים ביותר, הם מתאימים לברכת המזון או לתפילות קצרות יחסית כדי לאפשר את קיפול הברכון בקלות.

חוברות – אלו ברכונים המכילים מספר גדול יותר של דפים. הברכונים הנפוצים כוללים את סוגי הברכות השונות, זמירות שבת ועוד.

ברכונים בצורת מגנטים הפכו להיות אחת המזכרות הנפוצות. הם אינם מכילים תוכן רב ולכן הם מתאימים לברכות קצרות כמו ברכת המזון, הבדלה, הפרשת חלה ועוד.

במקור הברכונים  נועדו להשתמש בהם כאשר רוצים לברך, ואכן בעבר הברכונים הכילו כמעט רק את ברכת המזון שאותה נוהגים לברך מספר פעמים ביום אחרי אכילת לחם, אך עם הזמן טרנד הברכונים לאירועים ולשבתות השתכלל והיום אפשר למצוא ברכונים עם תכנים מרובים ומגוונים.

ברכת מעין שלוש – זוהי ברכה שאותה מברכים אחרי מאכלים העשויים מחמשת מיני דגן, אחרי פירות ואחרי שתיית יין. למרות שזוהי ברכה קצרה, לא כולם זוכרים אותה בעל פה,  הדפסת ברכונים לשבת ואירועים עם ברכת מעין שלוש תהיה מזכרת שימושית, מזכרת שאפשר לשים בכיס ולהוציא אותה בכל פעם שצריך לברך ברכת מעין שלוש.

סדר הקידושים מכיל את כל סוגי הקידושים, לשבתות ולחגים, מזכרת שבכל בית ישמחו להחזיק אותה.

זמירונים המכילים את זמירות השבת ישמשו את האורחים באירוע שלכם בכל פעם שהמשפחה תתכנס ותשיר את זמירות השבת.  משפחות רבות נוהגות לחלק זמירונים בסעודות של שבתות בר מצווה, שבתות חתן או שבתות שבע ברכות כדי שכל האורחים יוכלו לשיר ביחד ולשמוח בסעודה.

את ההבדלה נוהגים לומר בכל מוצאי שבת או חג. ברכון המכיל את סדר ההבדלה יהיה שימושי מאוד והאורחים ישמחו להשתמש בו גם תקופה ארוכה אחרי האירוע.

שבע ברכות נאמרות בסוף הסעודות במהלך השבוע שלאחר החתונה. מאחר ומדובר בברכות נדירות שאינן תדירות, יהיה נחמד לחלק ברכון המכיל את שבע הברכות לאורחים בסעודה.

סדר הדלקת נרות לערב שבת וחג המתקיים על ידי נשות ישראל, יהיה שימושי מאוד וישמש את הנשים בכל ערב שבת וחג.

תפילת השל"ה הקדוש זוהי תפילה מיוחדת לאבות המתפללים על הבנים, תפילה שאומרים בערב ראש חודש סיוון. אם אתם מתכננים אירוע במהלך חודש ניסן או אייר, הדפסת ברכון עם תפלת השל"ה הקדוש תהיה מזכרת מקורית ומיוחדת.

בנוסף, נוהגים לחלק גם תפילה לברית מילה, קריאת שמע , תפילת הדרך ועוד.

את הברכונים מדפיסם על סוגים שונים של ניירות כשכל נייר מתאפיין במראה ובאיכות שונה, יש נייר נטול עץ, יש נייר כרומו מבריק או מט ועוד.

למינציה היא ציפוי הדפים בשכבת פלסטיק דקה המעניקה לברכון מראה מט או מבריק. הלמינציה מגנה היטב על הנייר ומונעת לכלוך ושחיקה של הדפים.

יש סוגים שונים של כריכות, יש כריכה קשה המעניקה מראה של ספר ויש כריכות עור יוקרתיות  מעור אמיתי או מעור משוחזר בהתאם לתקציב.

אנחנו ב"דפוס שלום עליכם" מספקים את כל סוגי הברכונים. הודות לציוד הטכנולוגי החדש והמתקדם נוכל לספק ברכונים מהודרים ומרשימים. אנו נסייע לכם בעיצוב הגראפי של הברכון ובבחירת הנייר והכריכה המתאימים.

מחפשים ברכונים מושקעים, מצאתם! צרו קשר, שיחת ייעוץ בחינם!

מוגש באדיבות בית דפוס שלום עליכם ירושלים

דילוג לתוכן