הדפסת מדבקות
13 יול

הדפסת מדבקות בכל הגדלים  ובחיתוך צורני

תוכן עניינים

אנחנו מבחינים בהן כמעט בכל מקום והן משמשות אותנו למגוון צרכים. אפשר לראות אותן על השמשות האחוריות של המכוניות, על חלונות הראווה, על גבי מוצרים ואריזות, במשרדים ולעתים גם בדירות המגורים.

מדבקות וסטיקרים הם אחת הדרכים היעילות ביותר לשיווק ולמיתוג. הם עשויים להגיע לחשיפה גבוהה, הרבה יותר מאשר החשיפה באינטרנט או במדיות האחרות, הם נחשבים לפרסום מאריך ימים והן זולות בהרבה מאמצעי פרסום ושיווק אחרים.

אנחנו בדפוס "שלום עליכם" מציעים הדפסת מדבקות בכל הגדלים ובחיתוך צורני. אנו מספקים שירות מהיר ויעיל ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. אצלנו תוכלו להזמין מדבקה לכל מטרה ובכל צורה. תוכלו להזמין מדבקות בצורת אליפסה, מדבקות עגולות, מרובעות או מלבניות או מדבקות בחיתוך צורני ייחודי במגוון צורות שימשכו את העין ויעניקו לעסק שלכם תדמית מקורית וחדשנית.

הידעתם, לכל מטרה יש מדבקה מיוחדת !

הנייר הוא החומר הבסיסי ביותר שעליו מדפיסים מדבקות. לחומר הנייר יש חיסרון משמעותי, העמידות שלו נמוכה בפני חום, לחות ומים, אך על אף זאת אלו המדבקות הנפוצות ביותר עם יכולת הדפסה בכל גודל , בבודדות או על גבי גלילים ובמחיר הנמוך ביותר.

טיפ שלנו: אם תרצו להאריך את חיי המדבקה תוכלו לברר את האפשרות של עטיפת המדבקה בשכבת פוליאסטר.

מדבקות מלקסן, פוליאסטר או פרופילן

אלו המדבקות של הדור החדש.

הלקסן הוא חומר פולימרי הנחשב לחומר חזק ועמיד. מדבקות לקסן הן מדבקות עמידות וחזקות המגיעות בשלל אפשרויות כמו מדבקות שקופות להגנה על מסכים, מדבקות עבות עם תבליטים ועוד.

מדבקות לקסן מתאימות לשימוש כאשר יש צורך בסימון מוצרים לטווח ארוך כמו סימון של מוצרי אלקטרוניקה, מכשור רפואי, הייטק ועוד בשל האיכות של המדבקה והעמידות שלה.

מדבקות מסוג פרופילן או פוליאתילן אינן מתעוותות במתיחה והחומרים המודפסים עליהן אינם דוהים לאורך זמן. לכן כאשר נרצה להדביק מדבקות על פני משטחים נמתחים כמו שקיות ניילון, גומי ועוד, נשתמש במדבקות מסוג פרופרולין או פוליאתילן. כאשר נרצה להדביק את המדבקות על גבי משטחים ישרים, נדפיס אותן על גבי פוליאסטר. הפוליאסטר עמיד בתנאי חוץ ומתאים להדבקה על משטחים ישרים.

אם המוצרים שלכם אמורים לשמש בטמפרטורות גבוהות, מדבקות המודפסות על גבי פוליאמיד יתאימו לכם. מדבקות אלו משמשות אותנו לתעשיית המזון או לסימון מכונות בתהליכי ייצור שונים ובתנאי חום קיצוניים.

מדבקות וניל – מדבקות PVC – הן מדבקות שאותן אפשר להסיר בקלות ולכן הן משמשות להדבקת סטיקרים על גבי זכוכית או לסימון ברקודים או לסימון מוצרים וחומרי גלם בתהליכי ייצור במחסנים.

אם תרצו להדפיס מדבקה לרכב מומלץ לבחור מדבקה שקופה מפוליאסטר או מדבקה לבנה מפוליאסטר או מ- PVC. מדבקה על חלון הרכב צריכה לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, היא צריכה להיות עמידה לקרני השמש היוקדות או לרטיבות, גשם או שטיפת הרכב, ולכן חייבים להדפיס אותה על חומר איכותי ועמיד.

אם תרצו להדפיס מדבקה המיועדת להדבקה על גבי מוצרים המאוחסנים בקירור כדאי לבחור בחומר פלסטי כמו פוליאסטר.

למה כדאי גם לכם להדפיס מדבקות בדפוס "שלום עליכם"

כי אנחנו מומחים בהדפסה על גבי מדבקות, צברנו ניסיון וידע ונוכל לספק לכם מדבקות לכל מטרה, מדבקות העומדות בתקני האיכות הבינלאומיים. אנו נדע לייעץ לכם על סוג החומר המתאים לכל סוג של מדבקה ולספק מדבקה איכותית, מעוצבת ומרשימה המתאימה באופן מושלם לצרכים שלכם.

כי אנו משתמשים בשיטות העבודה ובציוד הטכנולוגי המתקדמים ביותר. נוכל להדפיס מדבקות איכותיות ובחיתוך צורני מיוחד, לפי שטנצים קיימים או בהתאמה אישית, במהירות בלי לפגוע באיכות המדבקה.

אנו מציעים מגוון מדבקות, בין השאר תוכלו להזמין אצלנו מדבקות ברקוד, מדבקות תוויות, מדבקות לחלונות ראווה, מדבקות רצפה, מדבקות לרכבים, מדבקות למיתוג מוצרים, מדבקות לספרים, למוצרי אריזה, מדבקות לבטיחות ועוד.

צרו קשר  עוד היום, אנו ממתינים לכם!

מוגש באדיבות בית דפוס שלום עליכם ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן