בית דפוס בירושלים כי בית דפוס מקצועי זה דפוס "שלום עליכם"!

תוכן עניינים

אם נדמה היה לנו שהעידן הדיגיטלי יעלים את בתי הדפוס, באה המציאות והוכיחה לנו את ההיפך. בבית הדפוס "שלום עליכם" הנמצא בלב הסואן של העיר ירושלים, מכונות הדפוס ממשיכות לפעול ואפילו ביתר שאת. אל בית הדפוס בירושלים מגיעים סופרים הרוצים להדפיס את פרי עטם, משפחות הרוצות להוציא לאור את ההיסטוריה המשפחתית, בעלי חברות המדפיסים קטלוגים או חוברות הדרכה ואינספור אנשי העסקים המדפיסים מוצרים שונים כדי למתג ולקדם את העסקים שלהם.

צוות העובדים בבית הדפוס "שלום עליכם" מציע ללקוחותיו את כל מוצרי הדפוס החל מהשלב הרעיוני ועד לגימור הסופי כולל שירותי עיצוב גראפי ברמה הגבוהה ביותר.

בואו והצטרפו גם אתם אל העסקים הפרטיים והחברות הגדולות, אל מפעלי התעשייה, אל מוסדות הממשלה, אל הסטודנטים ואל אינספור הלקוחות הפרטיים מהמגזר העסקי והמגזר הפרטי הנהנים מעבודה מקצועית, משירות אישי ומסור וממחירים אטרקטיביים.

בית דפוס בירושליםבית דפוס בירושלים – מהעבר אל ההווה

במאה החמש עשרה הוקמו בתי הדפוס הראשונים שהיו בתי דפוס מכאניים, בשנת 1814 הוקם בית הדפוס הראשון שפעל באמצעות מנוע קיטור ובשנת 1893 הוקם בית הדפוס החשמלי הראשון.

בשנים האחרונות התרחשה מהפכה בענף הדפוס, מהפכת הדפוס הדיגיטאלי. מהפכת הדפוס הדיגיטאלי היוותה פריצת דרך משמעותית, היא הפכה את תהליך הדפוס למהיר יותר, לזמין יותר, הקלה על עבודות הדפוס והוזילה את מחירי ההדפסות באופן משמעותי.

את עידן האינטרנט מאפיין הדפוס האון ליין, דפוס אשר מאפשר לנו לבצע הזמנות היישר מהמשרד או מהבית בלי לכתת רגליים ובלי להגיע באופן פיזי אל בית הדפוס. בשיטת הדפוס הדיגיטאלי כל לקוח יכול לעצב בעצמו את הקובץ הסופי בהתאם לצרכים הייחודיים ולטעם האישי.

גם במאה העשרים ואחת עולם הדפוס ממשיך לצמוח, להתפתח ולהתרחב משנה לשנה באמצעות התפתחויות טכנולוגיות פורצות דרך. הודות לטכנולוגיות הייחודיות, כיום אפשר להדפיס באיכות משופרת ובמהירות גבוהה יותר מאשר בעבר, גם בכמויות גדולות של תוצרים.

גם הטכניקות של ההדפסה השתפרו. כמו בתי דפוס רבים, גם דפוס "שלום עליכם" מציע ללקוחות את האפשרות לבחור בין סוגי דפוס שונים, בין דפוס אופסט לבין דפוס דיגיטלי או דפוס משי ועוד. במקביל מציע דפוס "שלום עליכם" גם שירותים של עיצוב גראפי, של כריכת ספרים, למינציה ועוד.

בית הדפוס – צינור החמצן של בעלי העסקים!

גם בעולם הטכנולוגי, בית הדפוס לא נשאר מאחור ויש לו תפקיד חשוב בשיווק ובמיתוג של עסקים וחברות רבות. כל חברה ובית עסק המכבדים את עצמם פונים אל בית הדפוס כדי להדפיס ניירת משרדית ממותגת, כרטיסי ביקור ומוצרי דפוס נוספים כדי לשווק את בית העסקים בין קהלי יעד שונים ומגוונים.

הדפסות אורבית הדפוס "שלום עליכם" מציע לבעלי עסקים ולעצמאיים הדפסה של פנקסי חשבוניות וקבלות, בגדלים שונים, בעיצובים מגוונים ובכל כמות שתידרש. אנו נשמח לסייע לכם בבחירת סוג הנייר המתאים, גודל החשבונית או הקבלה, בבחירת סוג הגופן והגודל המתאים ועיצוב החשבונית או הקבלה.

אנו מבצעים את הדפסת פנקסי הקבלות והחשבוניות בהתאם לתקנות המחייבות. כל החשבוניות מודפסות על נייר כימי איכותי, נייר המאפשר העתקה מלאה של כל הפרטים המופיעים בחשבונית המקורית.

צריכים פנקסי חשבוניות או קבלות, צרו קשר! אנו מספקים את התוצרים בהתראה קצרה ובמהירות!

פליירים הם עדיין כלי שיווק ופרסום אטרקטיבי גם בעידן האינטרנט.

בשונה מפרסום באינטרנט או במדיות אחרות שבהן קהל היעד אינו ממוקד, את הפליירים אפשר לשווק לקהל יעד ממוקד ומפולח. הפלאייר מתאים במיוחד לעסקים מקומיים המחפשים לקוחות פוטנציאליים הנמצאים בקרבת הערים והשכונות שבהם הם ממוקמים ופועלים.

בבית הדפוס "שלום עליכם" מדפיסים פליירים מתוך הקפדה על נייר איכותי, על הדפסה מקצועית, על עיצוב יוקרתי ועל מגוון צבעים מרשים.

צריכים להדפיס פליירים, צרו קשר! אנו מצוידים במכונות חדישות ומעודכנים בעיצובים גרפיים חדשניים ומיוחדים!

השמשונית היא אחת האמצעים האטרקטיביים ולשיווק, לפרסום ולמיתוג. בשל העלויות הזולות של חומרי הגלם ועבודת ההדפסה, הפרסום והשיווק מתאים לכל אחד, לחברות ובעלי עסקים גדולים, בינוניים וגם קטנים. היא משמשת לשלטי חוצות, לכרזות ענק, לירידים, לשלטי הכוונה לבמות, לבאנרים ועוד.

בהשקעה קטנה, יחסית, תוכלו להדפיס על גבי השמשונית את המסרים השיווקיים, את הלוגו, את הסלוגן, את כתובת בית העסק ועוד, ולהציב אותה בכל מקום. בבית הדפוס "שלום עליכם" אנו משתמשים בחומרי גלם משובחים ועמידים, בבד דק, חזק ועמיד אשר עומד בכל תנאי מזג האוויר והדפסה מקצועית ומושלמת. בכל מקום שבה תוצב השמשונית, היא תמיד תיראה כחדשה, אטרקטיבית ומושכת.

רוצים למשוך תשומת לב ולהיטמע בתודעה של אינספור לקוחות פוטנציאליים, פרסמו על גבי השמשונית, צברנו ניסיון רב בתחום, נשמח לסייע!

הרולאפ היה ונשאר אחד מכלי השיווק העוצמתיים למיתוג ולהגדלת המכירות, גם בעידן הדיגיטלי. הרולאפ הוא כרזה פרסומית המורכבת על מתקן נייד. הוא לא תופס מקום רב, אך בכל מקום שבו הוא מוצב הוא מושך את העין ואת תשומת הלב.

הוא צבעוני, הוא יפה, הוא מסקרן, הוא מושך את תשומת הלב ומצליח להעביר את המסרים השיווקיים בהצלחה! הוא פונה לקהל ספציפי וממוקד הנמצא במרחב מוגדר, ולכן קשה להתעלם ממנו.

רק רולאפ העשוי ביד מקצועית יצליח למלא את המטרה השיווקית! מחפשים בית דפוס מומחה להדפסה על גבי רולאפ – מצאתם!

בבית הדפוס "שלום עליכם" מבטיחים הדפסה איכותית, מבחר צבעים ועיצובים, רולאפ עמיד ואיכותי שישווק אתכם בהצלחה בכל מקום שבו תציבו אותו.

בבית הדפוס "שלום עליכם" מציעים לעורכי הדין את כל מוצרי ההדפסה תחת קורת גג אחת. אנו מציעים שירותי הדפסה של הניירת המשרדית, פנקסי חשבוניות, כרטיסי ביקור יוקרתיים, מעטפות ממותגות, פולדרים מעוצבים, קלסרים, דגלונים, הדפסה וכריכה של חוברות אשר מוגשות לבית המשפט, צילום, סריקה והדפסה של תצהירים, פסקי דין וכתבי תביעה, הדפסה של ספרים וחוברות בנושאים משפטיים ושלטים לתיבות הדואר, למשרד ושלטי הכוונה.

הצטרפו גם אתם אל אינספור עורכי הדין שבחרו בדפוס ”שלום עליכם" בגלל השירות המקצועי והאדיב, בגלל המקצועיות, האיכות, המהירות והעיצוב המקורי והמרשים!

הדפסה של ספרים וחוברות דורשת ציוד חדשני, ידע וניסיון רב! אנו נדע לסייע לכם לבחור בסוג הדפוס המתאים, בעובי ובסוג הנייר, בסוג הגופן ובגודלו, בסוג הכריכה ובעיצובה, בעימוד הנכון ועוד.

אנו מציעים שירותי הדפסה של ספרים וחוברות מכל סוג ובכל תקציב. את ההדפסות שתבחרו נבצע מתוך הקפדה על איכות ההדפסה, על דיוק ועל רמת גימור גבוהה ומקצועית.

לסיכום, גם במאה העשרים ואחת בתי הדפוס ממלאים תפקיד מרכזי וחשוב. יש הרבה בתי דפוס בירושלים, אך אין כמו בית הדפוס "שלום עליכם". דפוס שלום עליכם הוא בית דפוס בירושלים שצבר ניסיון רב ומוניטין. אנו פעילים בתחום כבר עשרים וחמש שנה ומתמחים בכל מוצרי הדפוס. המוניטין שלנו חשוב לנו, ועל כן נעשה הכול כדי לשמור עליו, למלא את שביעות הרצון של כל הלקוחות שלנו ולהבטיח תוצאה מושלמת!

צרו קשר, אנו מעניקים שירותי הדפסה בכל רחבי הארץ, למעט אילת! שיחת ייעוץ, ללא התחייבות.

אילו שירותי דפוס מציע בית הדפוס שלום עליכם?

אנו מציעים את כל שירותי הדפוס תחת קורת גג אחת. בין השירותים הרבים אנו מציעים, הדפסת ספרים וחוברות, הדפסת פליירים, הדפסת פנקסי חשבוניות וקבלות, הדפסה על גבי שמשונית, הדפסה על רולאפ והדפסת מוצרים המיועדים לעורכי דין.

למה כדאי לבחור בדפוס שלום עליכם?

דפוס שלום עליכם פעיל בתחום ההדפסות כבר למעלה מעשרים וחמש שנה. אינספור לקוחות בוחרים בנו שוב ושוב הודות לשירות המקצועי,ליחס החם, לאיכות ההדפסה, למהירות העבודה, ליצירתיות ולמחירים האטרקטיביים.

מה המחירים של ההדפסות?

מחיר ההדפסה תלוי בגורמים רבים כמו היקף העבודה, טכניקת ההדפסה, דפוס אופסט או דפוס דיגיטלי, סוג הנייר והעובי שלו וגורמים נוספים כמו כריכה מעוצבת, למינציה ועוד. בית הדפוס שלום עליכם מציע מחירים הוגנים. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ על העבודה המקצועית והאיכות ועל המחירים האטרקטיביים!

השירותים שלנו

הדפסת פנקסי חשבונות וקבלות הם שירות שמעניקים בתי דפוס בירושלים, ובמקומות נוספים, לעצמאיים ולעסקים קטנים עד בינוניים. 

 בעולם שבו אלפי עסקים מתחרים על לבו ועל כיסו של הלקוח הפוטנציאלי, השיווק והפרסום הן שתי חוליות קריטיות להצלחת העסק שלנו. שיווק מוצלח ימתג את העסק, יעלה את הביקוש למוצרים ויקבע האם העסק ישגשג או יתרסק.

מה לא אמרו עליו, אמרו שהוא מיושן, שהוא לא אפקטיבי, שאין לו מקום בעידן הדיגיטלי, אך הפתעה, גם בעידן הדיגיטלי הפלייר הוא כלי שיווקי שחי ובועט ואפילו בהצלחה רבה!

השמשונית היא בד דק וחזק אשר עמיד בפני מים, בפני רוחות חזקות, בפני קרני השמש היוקדות ובפני תנאי מזג אוויר שונים.

כתבתם שירים למגירה ואתם חולמים להוציא אותם לאור, כתבתם את סיפור החיים של סבא וסבתא ואת ההיסטוריה המשפחתית, אתם רוצים להוציא לאור את ספר

בית הדפוס "שלום עליכם" בירושלים מציע שירותי הדפסה מגוונים לעורכי דין.

דילוג לתוכן